Jeg er klar for å ta Instragram kurs!

Jeg er så klar for å sette meg på skolebenken i dag! Selv om det er påske, så må jeg få unnagjort en del jobb her hjemme. Men det er jeg veldig forberedt på, så det skal gå veldig fint. Det er på tide å komme i gang med et spennende Instagram kurs! Som jeg gleder meg til å lære mer om dette emnet, og bli enda flinkere på Instagram. Det er en veldig viktig kanal for min jobb og karriere. Så derfor er jeg veldig klar for å bli flinkere til å bruke Instagram. Dette er en del av det influencer programmet som jeg skal delta i det neste året.

Jeg føler meg veldig heldig som får slike muligheter! Så dette skal bli veldig kjekt og lærerikt. Når man i tillegg kan ta dette kurset her hjemme, så er det jo enkelt å få gjennomført det. Akkurat nå så er jeg full av forventninger, og jeg ser virkelig frem til å jobbe med dette nå. Dette visste jeg ikke for en uke siden, så ting skjer plutselig. Men jeg våger å ta sjanser, og det fører meg fremover. Faktisk så er det enda vanskelig for meg å tro på det som skjer nå. Men jeg skal gjøre så godt som jeg bare kan, og så får vi se hvor det ender.

Jeg håper at Din påske er fin og god. Det er ikke vits i å sammenligne seg med dem som alltid har mulighet til å reise bort, eller kose seg på flotte hoteller. Vi kan lage fine påskeferier akkurat der hvor vi er. Det handler aller mest om å gi seg selv gode dager, være sammen med venner og familie. Hvis det er litt trist for Det akkurat nå, så fokuser på det som er godt i livet ditt. Jeg skal jobbe meg gjennom store deler av påsken. Så det blir en annerledes påske enn jeg er vant til. Noen ganger kommer vi til endringer i livet som kan være litt omfattende. Men alt har sin egen sjarm. Jeg skal kose meg innimellom all jobbingen. For det har jeg fortjent!

Vi blogges!!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg