Jeg er klar for en ny uke!

Nå er jeg jammen meg så klar for å komme i gang med en ny uke! For nå er endelig denne kroppen kommet tilbake til vanlig form. Og det skal bli godt å komme seg videre etter vonde opplevelser. Det kribler inni meg, og jeg skal starte med blanke ark. Jeg er så lettet over at ting blir avklart, og det frigjør så masse positiv energi hos meg. Jeg har brukt denne dagen godt, og er nå helt klart å starte atter en gang. Der er mange planer som skal gjennomføres, og nye sprell skal testes ut.

Det er ekstra kjekt når man virkelig klarer å glede seg over den vanlige hverdagen, Med unger som skal på skole, og jeg skal i gang med treningen igjen. Middager skal planlegges, og jeg skal ha oversikten over alt som skjer hver dag. Når vi nå skal ha en helt vanlig uke, så merker jeg at vår hverdag virkelig elsker struktur og forutsigbarhet. Så da er vante rutiner det aller beste for oss alle sammen. Min kjære mann drar på jobb igjen tidlige mandags morgen. Så vi nyter de siste timene sammen.

Hverdagen er den viktigste delen av livet. For der finnes jo absolutt flest hverdager, og man må finne en fin måte å håndtere den på. Her har vi jobbet oss inn i en plan som vi alle kjenner til, og som passer for vårt hjem. Heldigvis så kan man velge helt selv, og finne ut av livet på egen hånd. Jeg gleder meg til en fin uke, og skal ta godt vare på meg selv. Men aller først så skal jeg jo nyte denne kvelden sammen med min kjære mann. Der er jo noen få timer igjen av helgen enda.

Jeg håper virkelig at din helg også har vært fin. For meg så har det virkelig gjort godt å ha helgen hjemme med mine kjære. Vi har fått gjennomført planene våre, og bare det er jo fint. Jeg har fått en større ro inni meg, og føler meg endelig trygg på fremtiden. Ha en fin kveld, så prates vi mer i morgen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg