Jeg er klar for en ny uke!

Da er mandagen her, og jeg er klar for en ny uke! Det kommer til å bli en fin uke med masse jobb. Men jeg har brukt helgen veldig godt, og har fått samlet nye krefter. Det var veldig godt å roe helt ned. Men jeg vet at det er viktig å holde fokuset, og jeg er så klar for å komme i gang igjen i dag. Nå er det viktig for meg å følge planen min, og jobbe meg fremover. Sånn sett så er jeg veldig heldig. For jeg bestemmer jo alt sammen selv. Dermed kan jeg glede meg til å gjennomføre alle arbeidsoppgavene. For jeg elsker jo dette her. Nå er jeg på riktig vei, og det føles så godt!

Jeg starter denne uken med brask og bram! For jeg fikk plutselig oppgaven med å snappe på Influenserne sin Snapchat i dag også. Det gjorde jeg på fredag også, men så trengte de meg en ekstra dag. Det er kjekt, men litt ekstra jobb i tillegg til mitt eget. Men jeg får jo markedsført meg selv, så det er bare å komme i gang! Jeg er ikke redd lenger, og det er så deilig å kjenne på. Nå er det ikke så mange ting som spiser krefter av meg på grunn av nervøsitet. For jeg har eksponert meg selv så mange ganger allerede. Da blir man tryggere på den biten. Jeg er glad og fornøyd med min reise så langt. Tallene øker sakte men sikkert.

Det er så godt å kjenne at man er på riktig plass. Jeg har tenkt masse over det de siste dagene. For jeg er virkelig i ferd med å skape en grunnmur som tåler masse. Det er utrolig viktig for meg å kunne bidra i samfunnet på min egen måte. Faktisk så er jeg allerede veldig stolt, og jeg våger å si det høyt! Med tanke på hvordan livet mitt egentlig var for få år siden, så er jeg utrolig glad nå. Vi må aldri gi opp håpet! For dersom man virkelig vil videre, så er det mulig å gjøre jobben. Men man må regne med tøffe stunder underveis. Hver gang jeg har ramlet sammen, så har det vært veldig tungt. Men jeg har alltid vært fast bestemt på å reise meg igjen. Det har ført meg hit.

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg