Jeg er klar for Mental Helse konferanse!

Da er jeg allerede klar for å komme i gang med dagens agenda. Jeg skal i dag få sitte i publikum, og høre gode foredragsholdere og paneldebatt. Det er alltid kjekt å få ny kunnskap, og nye synspunkter på livet generelt. Jeg liker veldig godt å høre på mennesker som er engasjerte og som har litt humor også. Det kommer nok litt av hvert på programmet i dag. Vi er i Gamle Losjen her i Oslo, og det er jo et lekkert lokale. Jeg blir så fascinert av å så på det vakre. Masse kunst, og gamle møbler overalt.

Frokosten er allerede overstått, og vi gjør oss nå klare til å komme på plass. Det blir en lang dag med mange inntrykk. Jeg har passet på å kle meg fint, men samtidig komfortabelt. Og jeg har tatt på meg gode sko. Det er viktig for meg. For med mine helseutfordringer, så kommer det garantert til å bli smerter. Da gjelder det å kunne slappe av mest mulig, og ikke kun tenke på trender og mote. Lave sko som holder meg god og varm er vesentlig. Så har jeg et godt utgangspunkt. Det er jo slik man må tenke på når man har revmatiske sykdommer.

Det blir sikkert en veldig kjekk dag! Jeg er takknemlig for alt jeg får være med på. Det er en herlig gjeng med venner som koser seg sammen. Vi brenner for åpenhet rundt psykisk helse. Det er vår hjertesak. Det er deilig å være sammen med mennesker som har samme fokus som meg selv. Da kan man få ulike synspunkter på ting, og finne løsninger sammen. Hverdagen vår er ikke alltid like enkel, men vi ønsker å hjelpe andre som sliter. Det er fint å kunne føle seg bra sammen med mange andre.

Jeg ønsker dere alle sammen en veldig fin dag! Nå skal jeg komme meg av sted, og finne meg en god sitteplass langt fremme! Dette her kommer til å bli lærerikt og kjekt!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg