Jeg er klar for sommergarderobe!

Som Dere sikkert har observert, så er jeg blitt veldig glad i klær og mote. Det er så kjekt å leke med farger, og prøve seg på ulike stiler. Men jeg merker at nå er jeg tryggere i min stil. Da våger jeg å bruke sterke farger, og kle meg finere i hverdagen. Jeg lengter etter å begynne å bruke sommergarderoben min. Men der er ikke varmt nok enda. Jeg har likevel funnet frem en del plagg som jeg kan kombinere med varmere klær. Jeg gleder meg til det blir sol og varme, og jeg kan få litt farge på min vinterbleke hud.

Der kommer nok en del nye klær inn i skapet mitt denne sommeren. For når jeg våger å være meg selv, så trenger jeg litt nytt i garderoben. Klær, sminke, sko og vesker er blitt en kjær hobby som jeg virkelig liker. Jeg kan titte i nettbutikker i flere timer. Da kan jeg få inspirasjon til å kombinere nye antrekk av den garderoben som jeg allerede har. For det er ikke så mye som skal til. Dersom man velger en annerledes kombinasjon, så får plutselig gamle plagg et nytt liv. Jeg kommer til å bruke en del av det som jeg allerede har, og så skal jeg supplere med noen nye plagg inni mellom.

Mote kommer til å bli mer og mer interessant for meg. For jeg har endelig blomstret, og da er det ekstra kjekt å pynte seg! Heldigvis så kan jeg finne masse klær som ikke er så kostbare. For jeg har ikke budsjett til de store utskeielsene nå. Uansett så skal det bli herlig å pakke vekk de aller fleste ull genserne for en liten stund, og forhåpentligvis nyte en fin sommer her på Sørlandet sammen med familien min! Jeg skal ta masse bilder i tiden som kommer nå, og det gleder jeg meg til!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg