Jeg er med i SOME Klubben!

God morgen!

Jeg hadde en veldig lærerik dag i går. For jeg har i lengre tid vurdert hvilke muligheter som finnes for meg ute på internett, og jeg ønsker å ha noen flere “bein” å stå på. Så da valgte jeg å melde meg inn i Kommuniser Bedre sin SOME Klubb. Der får jeg lære masse om sosiale medier, hvordan bli enda mer synlig, og eventuelt selge via internett. Utrolig spennende temaer, og jeg kastet meg over det. Dette er en medlemsportal, som jeg betaler en sum hver måned for å ha tilgang til den kunnskapen som jeg trenger. Jeg betaler det selv, så det er ikke reklame.

Nå skal jeg bruke en del tid på å lese meg opp, få nye verktøy og se på videoer som ligger i denne portalen. Er allerede i gang med å planlegge mitt eget prosjekt, og det kommer til å bli så spennende. Jeg må lære en del nye ting, bli trygg på en del tekniske løsninger, produsere et godt produkt og bli trygg på veien videre. Blogg og sosiale medier kommer til å fortsette, men jeg skal altså i gang med nye ting i løpet av våren. Foreløpig vil jeg ikke røpe flere detaljer rundt mitt prosjekt, men dere kan glede dere! Jeg føler meg veldig trygg på at dette kan blir noe som jeg vil være glad for å ha gjennomført. Janteloven har jeg kastet langt bort, og gir gass!

Det kommer til å bli noen uker med masse forberedelser, og jeg er allerede i gang med å sette meg konkrete mål. Har virkelig lært masse allerede, og jeg merker at det er veldig spennende med ny kunnskap. Jeg kommer garantert til å bli litt redd underveis. Men jeg skal gjøre så godt som jeg kan, og jeg skal finne ut av mange spennende utfordringer underveis. Det blir spennende å fortelle dere alt om en stund, og satser på at dere heier på meg! Dette blir så kjekt!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg