JEG ER MIN EGEN SJEF!

 

God kveld!

Jeg har den siste tiden kjent på en veldig god frihetsfølelse. For jeg er min egen sjef, og jeg styrer mine ting på min egen måte. Der er ikke noen som legger føringer for meg, og jeg må stole på min egen magefølelse. Klart det er skummelt noen ganger, særlig i den bransjen som jeg jobber i. Men også i livet generelt, så kan man ha perioder hvor man testes skikkelig. Nå har jeg ikke en mentor, og jeg kan ta helt frie valg for min fremtid. Det er selvsagt lurt å ta i mot råd fra andre mennesker på mange områder i livet. Men akkurat nå. så føles det helt riktig å være på egenhånd. Jeg har lært masse de siste årene, på både godt og vondt. Men nå er jeg her, og skal jobbe meg videre fra dette utgangspunktet. Jeg elsker de mulighetene som finnes der ute, og som trigger meg til å gjøre mitt beste hver eneste dag. Har mange ting som jeg ønsker å bli bedre på, men velger å ta litt om gangen. Der er mange som blogger, og jeg har min egen måte å skrive på. Så det er nok et litt annet publikum på min blogg, enn det er på mange andre. Og jeg trives med det, og er så glad for at du er her inne hos meg akkurat nå.

Det er godt å kjenne at spenningen fortsatt sitter i magen min, og jeg elsker det jeg driver med. Da er jeg på ingen måte lei, og heller ikke utlært på noe som helst vis. Så jeg tar inn ny kunnskap, og ønsker virkelig å heve meg noen hakk til. Akkurat den energien, er jeg så glad for at jeg har. Med mine utfordringer ellers i livet, så er jo dette helt avgjørende for min hverdag. Jeg trenger å være kreativ , og bruke hodet på positive ting. Der vil garantert komme perioder hvor jeg føler meg alene, og litt usikker. Men da skal jeg lytte til meg selv, og kjenne godt etter. Bruke de erfaringene som jeg har, og ta små steg om gangen. For meg, så er dette en langsiktig satsing. Jeg ønsker å kombinere mine sosiale kanaler, med musikk karriere. Hva som skjer i fremtiden, er det ingen som egentlig vet. Men man har lov til å ha mål, og følge sine drømmer. Jeg har forhåpentligvis et langt liv igjen, så hvorfor ikke gå for det man alltid har ønsket seg i livet. Det kan du også gjøre! Ta valg som fører deg mot dine mål, og ha tro på egne ferdigheter. Vi kan nemlig mye mer enn det vi tror.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg