Jeg er min egen stylist!

Den siste tiden så har jeg fått flere spørsmål om jeg bruker stylist. Det tar jeg som et kompliment. Men jeg har ikke det. For jeg finner klærne mine selv, og jeg elsker det. For meg så har det åpnet seg en ny verden. Det var nemlig ganske lenge jeg ikke tenke på dette i det hele tatt. Men nå så kan jeg titte etter inspirasjon på internett i flere timer. Og jeg elsker å se på hvilke trender som kommer, og om jeg allerede har noe i skapet som passer til den trenden.

Jeg koser meg skikkelig når jeg shopper. Men budsjettet er meget stramt for øyeblikket, så jeg shopper ikke så masse akkurat nå. Her er skapene egentlig allerede fulle uansett. For jeg elsker høstmote, og fikk hjem en del nytt i fjor høst. Og de er jo ikke akkurat utslitt. I mange tilfeller så velger jeg heller å kjøpe inn nye accessories. Det er jo ganske ofte rimeligere enn å kjøpe helt nytt antrekk uansett. Jeg har også flotte sko som jeg nesten ikke rakk å bruke i fjor, så de er like fine og aktuelle i motebildet.

Det er så hyggelig når jeg får ros for stilen min. Jeg forsøker å kle meg ganske voksent, men likevel ganske rocka. For det gjenspeiler jo min personlighet, og da elsker jeg det! Heldigvis så føler jeg meg trygg når det kommer til mote, og jeg skal følge godt med i tiden som kommer. Jeg ønsker jo å være flott når jeg skal på ulike eventer i løpet av høsten. Dersom jeg skal på noe helt spesielt, så får jeg bruke litt tid på det da. Jeg besøker mange nettbutikker hver uke selv om jeg ikke shopper noe der og da.

Akkurat nå så er det koseklærne som er på her hjemme, og det er også deilig. Nå er det familietid, og jeg håper at du også har en fin lørdagskveld! Vi møtes igjen her på bloggen min i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

Ps: jeg finner masse inspirasjon hver uke på denne Instagram kontoen: Styleinspo! Hun har en fantastisk evne til å inspirere når det kommer til mote! Og så er hun virkelig flott og dedikert i å lage fantastisk innhold!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg