Jeg er motivert for å GI GASS!

Den siste tiden har gjort meg så godt! Det er så inspirerende, og jeg føler at hverdagen begynner å ta form. Det betyr en del jobb, og jeg koser meg veldig med akkurat det. For jeg trengte sårt et puff i riktig retning. Nå har jeg masse pågangsmot, og det varmer hjertet mitt. For jeg er skrudd sammen på min egen måte. Og for meg så er det viktig å kunne bidra. Det er vanskelig nok å erkjenne at man har redusert arbeidsevne. Men jeg kan enda få gjøre en del, og kommer flere brikker på plass. Det føles veldig godt, og jeg mener at det er riktig for meg . Det er så deilig, og jeg har virkelig våknet opp fra en tung dvale. Så vet jeg at det må tas forsiktig, og jeg passer på meg selv.

Man skulle kanskje tro at jeg skulle blitt veldig stresset over alt som skjer nå. Men det er jeg ikke. Faktisk så er jeg mye roligere nå enn jeg har vært på lang tid. For jeg vet at nå skal der skje masse gøy, og at jeg har fått en sjanse som jeg skal bruke veldig godt. Jeg er derfor meget fokusert på oppgavene mine, og forsøker å være en dyktig Influencer. Min kjære ektemann kommenterte det her om dagen. For han merker ekstra godt at fruen er roligere, og positivt fokusert. Jeg føler meg veldig heldig som har en ektemann som virkelig støtter meg. Det hadde ikke vært mulig uten ham. Det er masse som skal skje, og jeg tar en dag om gangen. Puster med magen, og forsøker faktisk å nyte litt av det som faktisk skjer i livet akkurat her og nå. Det føler jeg at er fortjent.

Det er deilig å være motivert og glad! Jeg skal ta godt vare på meg selv underveis, og passe på at alt hjemme fungerer fint. Det er gøy å se at ungene våre er positive, og at de unner mamma alt godt. Sammen finner vi en løsning på hverdagen, og da kan det fungere for oss alle sammen. Vi er nok en veldig sammensveiset gjeng vi fire. Det er mange ting som vi snakker om her hjemme. Og jeg vil ikke at min jobb skal gå ut over dem. Vi satser på at dette skal gå fint, og at alle sammen kan glede seg over bedre tider!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg