Jeg er nervøs!

God morgen!

Jeg er spent på denne dagen her. Det skal skje noe i ettermiddag, men jeg kan ikke røpe det enda for dere. Beklager, men jeg må noen ganger vente litt. Men jeg så glad, og er ganske nervøs. Heldigvis så er det ikke så ofte jeg kjenner på denne type nerver, og jeg kommer til å klare meg helt fint. Men aller først skal jeg kose meg skikkelig på musikkterapien i mange timer. Det er noe som jeg virkelig trenger i dag, så jeg håper at det blir noen fine timer sammen med gjengen.

Det har svirret en del tanker i hodet mitt i natt. Men det er greit med meg, og jeg skal gjøre så godt som jeg kan uansett. Det viktigste for meg å kunne være meg, akkurat sånn som jeg faktisk er. Da pleier jeg å lande på beina, og det er spennende å komme seg videre i livet. Nye erfaringer blir sanket inn, og man kjenner at man lever. Det er gøy å gå ut av komfortsonen. Da får man nemlig personlig vekst. Og det er veldig viktig i min hverdag. For jeg vil nemlig videre!

Jeg kommer til å være sliten når kvelden kommer. Men det blir sikkert en sånn type sliten som man bare har godt av. Der vil alltid være ting som man må lære seg underveis, og jeg er ikke redd for å ta en utfordring. Det har jeg heldigvis blitt flinkere til med årene. Vi lever jo bare en gang, og da har jeg bestemt meg for å ta noen sjanser. Håper at dere også får en skikkelig fin tirsdag, og at du passer på deg selv underveis!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg