Jeg er på jakt!

Jeg vil alltid komme enda lenger!

God kveld!

Som mange av dere vet, så er jeg alltid på jakt etter personlig vekst. Jeg har alltid et brennende ønske om å kunne bli en enda bedre versjon av meg selv. Noen ganger pusher jeg det litt vel hardt, mens andre ganger skjer det nesten av seg selv. For jeg velger å være åpen for nye ideer, og jeg er ikke så redd lenger. Det viser seg å fungere veldig bra, og jeg kaster meg ut på nye eventyr ganske ofte. For få år siden, så ville ikke denne hverdagen vært mulig å oppnå. Men langsiktig jobbing, har jammen meg gitt resultater. Det er jeg både stolt og glad for.

Veien blir til mens man går. Kanskje et kjedelig utsagn, men det er faktisk veldig sant. For jeg har så mange eksempler fra eget liv, på at det er meget reelt. Nå har jeg øyeblikk, hvor jeg klyper meg selv i armen. Der skjer så mye spennende, og jeg vokser som menneske. Mestringsfølelsen vekker noe inni meg, og jeg tar nye steg. Mot en enda bedre fremtid, og med sterke følelser inni meg. Det kan jeg like veldig godt, selv om det noen ganger skremmer meg også. De siste ukene, så har jeg kommet meg gjennom mange utfordringer. Og jeg er så glad for at jeg stadig blir mer trygg på egne ferdigheter og talent.

Mer målrettet enn noen gang før!

Gjennom musikken får jeg masse positiv energi, og den omsetter jeg til å ta nye steg. Nå har jeg større tro på egne drømmer. og det er noe som skjer inni meg for tiden. Vanskelig å forklare skikkelig, men jeg merker en større ro på innsiden. Akkurat som at noe faller gradvis på plass, og det gjør litt mindre vondt. Det er noe som jeg lengter etter, og som jeg alltid kommer til å håpe på. Jeg vet at diagnosene mine aldri forsvinner. Men jeg kan skap en hverdag, hvor jeg føler meg til nytte for andre. Da kommer jeg ut av min egen boble, og får gi noe til dere som ønsker å følge meg. Så godt å kjenne på all den varmen fra mine følgere.

Det blir en spennende tid fremover. Jeg har noen tøffe uker foran meg, men jeg har skapt meg et mål lenger fremme. Hvor jeg endelig skal kunne fokusere på det som jeg elsker aller mest. Nemlig musikk karrieren min. Den har nettopp startet, og jeg gleder meg til å videreutvikle mine låter. Jeg gleder meg veldig, og det er godt å ha et positivt mål som drar meg gjennom de vanskelige dagene. Takk for at du leser!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg