Jeg er på vei til Oslo!

Da er jeg på toget, og er klar for en meget spennende dagstur til Oslo! Dette har jeg gledet meg veldig til. Nå er turen i gang, og jeg har mange følelser i kroppen min. Men jeg er svært glad, og koser meg på tur. Nå skal jeg hvile så godt som jeg kan på togturen. Og så gjelder det å holde skuldrene nede, og nervene under kontroll når jeg møter de andre. Det har vært en grytidlig morgen, og jeg har heldigvis kommet meg greit av sted. God planlegging gir jo som alltid godt resultat. Det skal bli deilig å kunne få bli kjent med Anne Brith. Hun skal jo tross alt hjelpe meg videre i min karriere som Influencer. Jeg er så heldig.

Det er veldig rart å tenke på at jeg nå skal møte et menneske som jeg kun har sett på tv. Faktisk så må jeg skjerpe meg litt. For jeg blir fortsatt satt ut av hun er en “kjendis”. Så enkel er jeg bygd sammen. Jeg blir “star strucked”! Så dette kan nok bli ganske morsomt også. Vi har snakket sammen på telefon et par ganger, så jeg håper at det vil føles naturlig å prate med henne nå også. Jeg er i hvert fall så inspirert og glad. Dette var akkurat det jeg trengte for å komme meg videre. Jeg er veldig spent i dag, og jeg skal nyte hvert minutt av denne dagen.

Nå skal jeg samle krefter. Lytte på musikk, og spise litt frokost på toget. Så er jeg klar for en spennende lunsj om noen timer. Håper Dere sender meg gode tanker, og krysser fingrene for meg. Jeg håper så inderlig at jeg klarer å være meg selv der og da. For det er jo den siden av meg som jeg vil at de skal bli kjent med!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg