Jeg er på VG.no!

Annonse

God morgen!

Fredag for to uker siden, så ble jeg oppringt fra VG. Det var ikke forventet, og jeg ble ganske så skjelven. Vedkommende som jeg snakket med, kunne fortelle meg at han hadde lest bloggen min, sett på min Instagram, og hørt på podcasten. Kun to dager etter at min aller første episode var publisert. Mens jeg hørte på det han sa, så begynte kroppen min dirre. Inni hodet mitt så ble det mange spørsmål på en gang, og jeg måtte skjerpe meg der og da. De skulle lage en artikkelannonse for Helsedirektoratet angående psykisk helse og fysisk aktivitet, og de ville intervjue meg.

De hadde fått med seg min egen #20økterpermnd2020 på Instagram, og mente jeg var den perfekte kandidaten til dette opplegget. Det var ikke lett å skjønne alt sammen der og da, så jeg ba dem heldigvis om å sende meg en epost. Så skulle vi snakkes igjen etter helgen. Jeg må bare erkjenne at da jeg la på telefonen, så kom der noen gledeshyl. For jeg jobber hardt for å nå ut med mitt budskap, og da er det skikkelig kjekt når VG faktisk ringer meg. Jeg var så glad hele helgen, og det var skikkelig digg å ringe til Anne Brith med denne nyheten.

Jeg ble intervjuet over telefon tirsdagen i uken etter, og var på photoshoot i Furulunden med profesjonell fotograf Eva Kylland. Alt sammen gikk veldig fint, men var helt surrealistisk. Hvem hadde trodd at jeg noen gang skulle ha en egen photoshoot i treningsklær? Og at jeg skulle fronte en annonseartikkel for Helsedirektoratet? For meg så er det helt utrolig, og det er så kjekt å få snakke om et tema som virkelig ligger hjertet mitt nært. Disse to ukene har vært så lange, og jeg kunne ikke si noe før i dag. Jeg er takknemlig, og ganske stolt over å få denne muligheten.

Hvis du har lyst å lese, så finner du artikkelannonsen her!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

8 kommentarer

Siste innlegg