Jeg er så glad for at vi er to!

Jeg er veldig glad i min kjære mann. Det er jeg ikke redd for å si høyt. For det er så godt å kunne være to. Da har man noen som man kan dele oppturer og nedturer med. Jeg har virkelig vært heldig som fikk oppleve ekte kjærlighet. Det er noe som jeg virkelig er takknemlig for. Når man skal komme seg gjennom hverdagen, så er det godt å ha en annen voksen som hjelper til. Men jeg er masse hjemme alene med ungene, og klarer det fint. Jeg føler likevel en stor ro og lettelse hver gang han kommer hjem. Det er veldig viktig for oss å ha helgene sammen.

Vi har kjærester i over seks år nå. Det har virkelig gått veldig fort. Men så har det jammen meg skjedd masse også på den tiden. Først kjærester, så samboere og så endelig gift. Vi har skapt et hjem som alle fire trives i. Det er stort for meg. Og jeg kommer aldri til å angre på avgjørelsen om å flytte ned til Mandal. Tryggheten har blitt større og større. Det er så godt å kjenne på. Når man velger å starte på nytt, så er det ikke alltid enkelt. Men vi har kommet oss velberget gjennom mange harde stunder. Heldigvis så er vi fortsatt kjærester. Det er nemlig viktig å ta vare på den gløden som vi har. Vi tar oss i det noen ganger, og ler av at vi er blitt et gammelt ektepar. Men vi er enige om at vi har det fint sammen.

Det er lov å snakke høyt om kjærligheten. For den er så viktig. Gjennom livet så har jeg opplevd masse. Og jeg vet hvordan det er å leve i noe som ikke er bra. Gleden er derfor veldig stor når livet smiler igjen. Sånn er det bare. Noen vil si at dette er et klissete innlegg. Men jeg bryr meg ikke om det. For jeg elsker virkelig mannen min, og jeg er evig takknemlig for at det endte opp med å bli oss to. Nå er alle fire en familie. Det betyr alt for meg i hele verden.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg