Jeg er så glad i Dere!

Det er så utrolig kjekt for meg at Dere heier på meg! Tusen takk til hver enkelt av Dere. Jeg er heldig som har en så positiv gjeng som følger meg i min hverdag. Det kommer stadig flere følgere, og alle sammen er hjertelig velkommen! Jeg merker at der er større engasjement på blogg og Youtube. Det er noe som gjør meg veldig glad. Det kan nemlig være litt skummelt iblant. Men jeg får så mange fine tilbakemeldinger. Jeg koser meg veldig når jeg leser fine kommentarer fra Dere!

Jeg er veldig glad for all den støtten som jeg får fra Dere! Det er noe som hjelper meg videre, og jeg føler meg som en ressurs. Jeg merker at det gjør meg glad, og at hverdagen min får et innhold som jeg liker. Det er alltid noe som skal produseres, og jeg må bruke kreativiteten min hver eneste dag. Da forsvinner det vonde for en stund, og jeg fokuserer på det som skjer der og da. Det er ikke alltid like lett, men jeg kommer meg videre. Når jeg har satt noen retningslinjer, så er jeg faktisk ganske flink til å holde arbeidet i gang.

Det er veldig kjekt å se at stadig flere følger meg på Youtube! Jeg koser meg veldig med å lage videoer. Det er noe som jeg kommer til å fortsette med fremover. Jeg har mine egne målsettinger, og det skal jeg jammen meg klare. Tusen takk til alle Dere som ser på mine videoer, og som leser bloggen min. Det er kjekt å kunne ha egne kanaler hvor jeg kan dele det som jeg selv har produsert. Jeg gleder meg veldig til å fokusere masse på musikken også. Det er spennende å dele mitt eget materiale. Men jeg føler meg klar.

Jeg håper at Du blir med meg videre på ferden! Dere får bli med inn i min hverdag, og det er jeg glad for å kunne dele. Livet går opp og ned for oss alle sammen. Det er viktig at vi heier hverandre frem, og at vi støtter hverandre når de vonde dagene kommer!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook , Instagram og Youtube!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg