Jeg er så glad og stolt!

Jeg er blant dem som elsker statistikker, og jeg følger nøye med på utviklingen på kanalene mine. Det er spennende å se hvordan det gradvis vokser, og jeg er så glad og stolt! Ved hver månedsskifte så gjør jeg opp status, og ser om jeg har klart å innfri de målene som jeg hadde satt selv. Noen ganger klarer jeg å nå alle målene, mens noen ganger så går det ikke fullt så bra som jeg ønsker meg. Men det går fremover, og jeg vokser. Det er det som holder meg i aktivitet, og jeg merker at det trigger meg på en god måte. Så heldig jeg er som får holde på med dette!

Noen ganger så kan man bli sliten, og ikke helt vite hva man skal gjøre. Men det er da det er viktig å se nøye på tallene, og faktisk tenke over hvor man egentlig var for bare få måneder siden. Hos meg så har det virkelig vokst veldig siden april, og jeg gleder meg over det. Jeg fikk til en fin økning i september, og da vet jeg at jeg er på riktig spor. Takket være alle dere fine følgere, så vet jeg at dette kommer til å gå bra! Det er veldig viktig for meg å kunne utvikle meg selv, og mine kanaler. Så der vil enda kunne komme endringer. Det handler om å prøve og feile litt i starten.

Veien blir til mens man går, og jeg kjenner at dette blir bare bedre og bedre for min del. Jeg er veldig motivert, og kjenner på en mestringsfølelse som gir meg personlig vekst. Jeg må skynde meg langsomt, og bare jobbe så bra som mulig hver eneste dag. Da kan jeg gi dere et innhold som jeg kan stå inne for, og som vil gi meg enda flere følgere. En dag om gangen. Da henger vi alle sammen med underveis. For meg så er det utrolig viktig å kunne bidra i samfunnet på min egen måte. Og jeg er på riktig plass nå. Jeg gleder meg veldig mye til å produsere spennende innhold i årene som kommer!

Jeg håper at du har lyst til å bli med meg på denne reisen! Så tips gjerne vennene dine om meg og mine kanaler. Da kan vi bli enda flere som hjelper hverandre i hverdagen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg