Jeg er så klar for en ny uke!

Innlegget inneholder reklame.

Da er vi i gang med en ny uke, og tiden flyr jo av sted! Det er ikke mange dager til det er Mai måned. Nå er vi virkelig inne i en tid som bare går unna i en fart. Sånn er det hvert eneste år. Men jeg er skikkelig klar for en ny uke, og har mange oppgaver som venter på meg. Det er bare kjekt å ha mye å gjøre. For jeg har kontrollen, og styrer tiden godt. Så da er formen fin, og jeg koser meg! Det er deilig å kjenne at man lever. Og at hverdagen er blitt enda kjekkere de siste ukene. Jeg utvikler meg hver eneste dag, og det fører meg fremover. Jeg er i en fase nå hvor jeg lærer meg masse nytt. Da er der jo mange ideer som svirrer inni hodet mitt. Men jeg koser meg veldig, og det gjør meg så godt.

Hverdagen kan være tung i blant. Så derfor blir jeg ekstra glad og motivert når livet smiler til meg. Akkurat nå så jobber jeg masse med min profil på Instagram ,og jeg produserer masse kjekt til min Instagram konto. Jeg har hatt stort utbytte av å gjennomføre et Instagram kurs som palladinomedia har lansert! Dette er et kurs som jeg virkelig lærte masse av, og som har inspirert meg veldig. Nå har jeg tatt en avgjørelse, og valgt egne farger som skal brukes i min feed. Kurset hjalp meg til å se en helhet, og til å fokusere på få områder om gangen.

Jeg gleder meg veldig til å jobbe med alle mine kanaler denne uken! Motivasjonen er på topp, og jeg er glad. Dette har jeg lengtet etter så lenge. Og endelig er jeg i en posisjon hvor jeg får lært masse nytt, og jeg får gode tilbakemeldinger på jobben som jeg gjør. Jeg skal også fokusere på fotografering. Jeg trenger masse bilder til mine kanaler, og det må tas ofte. Så jeg håper på ok vær slik at jeg får tatt masse bilder denne uken! Jeg ønsker Deg en strålende mandag! Vi snakkes igjen i kveldens innlegg!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

Siste innlegg