Jeg er så lettet!

I kveld er det en lettet dame som skriver innlegg til bloggen. For jeg har virkelig gruet meg veldig til et spesielt møte. Men så gikk alt sammen mye bedre enn forventet. Det gjør meg så uendelig lettet og glad. For det skjer altfor ofte at jeg blir deprimert etter møter med offentlige etater. Nå opplevde jeg at feil ble rettet opp, og at vi kom et steg videre uten noe diskusjon eller tårer. Det var så herlig å gå ut i vårsolen etter møtet, og føle seg klar for resten av dagen med et smil om munnen! Jeg har enda lang vei å gå i ulike prosesser. Men det gikk bra i dag.

Jeg har en del utfordringer i min hverdag. Men jeg er likevel optimist. For jeg våger å gå mine egne veier. Det er ikke en A4 dame som skriver denne bloggen her. Det er meg på godt og vondt. Bloggen har vært en viktig del av mitt liv i flere år allerede. Og jeg har mange ønsker og ambisjoner når det gjelder bloggen min. Jeg elsker å skrive, og dele min hverdag med Dere! Kanskje kan det komme endringer her etter hvert. For jeg er på jakt etter ny inspirasjon, og vil veldig gjerne videreutvikle mine sosiale kanaler.

Det er deilig å kjenne på den positive energien som jeg har akkurat nå. Jeg blir så utrolig motivert når våren kommer, og vinteren jages vekk. Da blomstrer jeg liksom litt, og motivasjonen er stor. Alt henger sammen, og det er deilig å ha noen gode dager nå. Jeg hadde en god opplevelse i dag, og den gleden skal jeg spare på. For gode møter er så givende for meg. Da får jeg styrket troen på at livet mitt skal bli enda bedre etter hvert !

Vi blogges!

Følg gjerne WELG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg