Jeg er så stolt!

For en deilig mestringsfølelse jeg har i kropp og sjel akkurat nå! Det gikk veldig fint på min opptreden i dag. Gjestene på Tiedemands Cafe var så herlige å underholde, og jeg ble tatt så godt vare på. Det føltes trygt, og skikkelig kjekt. Langt utenfor komfortsonen i perioder, men det er så digg å kjenne på det nå. Jeg er så glad for at eierne virkelig likte det, og vi skal snakkes for å bli enige om veien videre. Bedre kunne det ikke gått, og jeg har så lyst til å lære meg enda flere sanger.

Å kunne opptre helt alene, gjør meg så mye friere. Det er kjekt med band også, men jeg så glad for at jeg også kan ta oppdrag på egenhånd. Nå vet jeg at det går fint, og jeg var så trygg underveis i dag. Kjenner det i halsen, men stemmen holdt heldigvis veldig bra. Jeg lærer så mye av slike utfordringer, og føler meg tøff som faktisk gjennomfører det. Men jeg skal ærlig si at det var en ekstra trygghet at en av musikkterapeutene var tilstede. Det hadde jeg ikke bedt om, men setter stor pris på den ekstra støtten.

Dette har vært en skikkelig fin lørdag, og timene har bare flydd av sted. Jeg kommer med ukens Q&A video i morgen. I dag skal jeg bare unne meg å kjenne på denne herlige følelsen! Formiddagen gikk med til å øve, så det var deilig å kunne slappe helt av nå i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg