Jeg er så urolig!

God morgen!

Den siste tiden å jeg virkelig kjent på en sterk rastløshet. Det kan til tider være ganske irriterende. Men akkurat nå så velger jeg å se positivt på det. For jeg har lært meg å kanalisere denne rastløsheten, og faktisk få gjort en del ting her hjemme. Når man kjenner på en fysisk uro, så hjelper det aller best med fysisk aktivitet. Men når det kommer til den psykiske rastløsheten, så kan det være vanskeligere å finne riktig løsning. For min del. så ble det rydding og organisering denne gangen. Få bedre oversikt på en del områder. Det hjalp veldig , og nå er jeg bare så glad for alt som er blitt gjort i denne ferien. Da føler jeg at vi virkelig har ekstra bra fokus når hverdagen snart kommer for alvor.

Men jeg er fortsatt ganske så rastløs, og higer etter å komme skikkelig i gang med 2020. Det er deilig å være ivrig, men litt slitsomt når tålmodigheten svikter meg litt. Jeg vil så gjerne vite hvordan dette året ender. Men det nytter ikke å stresse. Her må jeg ta en dag om gangen, samme hvor kjedelig det høres ut. Alt kommer til sin tid, og jeg vet det jo veldig godt. For min del så handler det om så mange ting på en gang. Og jeg vet med sikkerhet at tøffe dager kommer min vei. Jeg forsøker derfor å forberede meg, både fysisk og psykisk. Det er viktig for meg å være i så god form som mulig, og hodet må være riktig skrudd på. Det er i hvert fall en veldig motivert utgave av meg selv som sitter her.

Fokuset mitt blir så utrolig viktig de neste månedene. Være mentalt forberedt, og vise min styrke. Passe på at jeg finner nok tid til å hvile kropp og hode. Gi meg selv tid til å bare være meg, helt privat. Ikke dele absolutt alt som skjer, men vise nok til å at dere skjønner hvordan min hverdag er. Det er en balansegang, og her må jeg holde tungen beint i munnen i tiden fremover. Det er mange år siden jeg har kjent på så sterke følelser i forbindelse med et nytt år. Og det forteller meg at jeg er i ferd med å gå videre i livet. Det er endelig rom for nye utfordringer. Jeg har kjempet hardt for å komme så langt som vi har. Både som familie, og for meg personlig. Så jeg er glad nå.

Det er ikke alltid så negativt å være rastløs. Faktisk så kan det hjelpe en person gjennom mange prøvelser. Det er jeg et levende bevis på! Når man ser hvordan mange mennesker dessverre gir opp underveis, så er jeg stolt over å fortsatt være her. Heldigvis så har jeg alltid vært en person som kjemper. Det er så viktig, og har vært min redning. Stahet kan nemlig brukes til masse bra også!

Jeg håper at dere alle sammen får en kjempefin lørdag, og kos dere i helgen! For mange så er begynner hverdagen igjen på mandag, så nyt den siste tiden med ferie. Og husk også at det er på tide å planlegge neste uke, Tro meg, det vil du ikke angre på!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg