Jeg er sliten, men ved godt mot!

Da er kvelden her, og jeg tar livet fullstendig med ro. Det gikk heldigvis veldig fint hos tannlegen i formiddag. Men jeg er helt utslitt. Jeg klarte meg uten beroligende pille, og det er jeg stolt av! Men jeg bruker jo også masse energi for å kunne gjennomføre en slik rotfylling. For er man redd, så er man redd. Nå er det overstått, og jeg kan komme til hektene igjen. Jeg har sovet noen timer, og så har jeg vært på sofaen resten av dagen. Sånn er det akkurat i dag. Men jeg vet at i morgen kommer en ny dag, og da kan jeg få gjort litt. Takk til alle som sendte meg gode tanker i dag!

Jeg føler meg stolt over å ha kommet helskinnet gjennom dette. Alle som er redd for tannlege vet hvordan det er. For det kan man nesten ikke hjelpe noe for. Jeg er redd på grunn av traumer fra barndommen. Og kroppen husker det altfor godt. Heldigvis så er det mulig å få hjelp i dag, og da kommer vi oss gjennom det. Nå er jeg utladet og sliten. Så da tar jeg kvelden. Jeg ønsker Deg en fin kveld, og så prates vi igjen i morgen tidlig!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

Siste innlegg