Jeg er sprekere!

God kveld!

I dag valgte jeg å utfordre meg selv litt mer enn vanlig. For jeg ville finne en turløype som virkelig kunne sluke kilometer, og som kan fungere som en litt hardere treningsøkt. Men den må likevel være varsom, på grunn av mine helseutfordringer. Så jeg var fast bestemt på å ta en treningstur fra morgenen av i dag. Men jeg liker ikke mørket, så jeg ventet til det hadde lysnet litt. Jeg gikk hjemmefra 08.40. Jeg ville egentlig lage meg en rute på 10 kilometer. Men jeg innså raskt at det ville bli litt vel mye. Da lyttet jeg til kroppen, og fant en rute som jeg ville klare å gjennomføre.

Det ble en miks mellom asfalt og furulunden. Sånn sett så fikk jeg litt forskjellig underlag å gå på. Bakkene hjemover til Frøysland var brutale, og jeg kjente at det var godt å bli ferdig. Men jeg gikk ca 8,3 km, og det er jeg så fornøyd med. Det er så gøy å kjenne at kroppen min endrer seg, og at jeg kjenner på stigende form. Beina ble ikke tunge så tidlig som før, og jeg var hele tiden motivert til å gå hele ruten. Jeg kommer garantert til å gå samme rute flere ganger. Men jeg skal ikke ta for mye, for da går jeg lei. Likevel så må jeg nok erkjenne at trening bare blir mer og mer viktig for meg.

Jeg er fornøyd med egen innsats, og jeg har ikke kjent på smerter i etterkant. Er nøye med å tøye ut etter tur, så da blir det ikke så mye lemsterhet lenger. Det er så godt å kjenne at denne vinteren slettes ikke er så tung som den pleier å være. Jeg har tatt grep som fungerer, og som hjelper meg gjennom hverdagen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg