Jeg er stolt av min musikk!

Jeg er utrolig stolt over å endelig være min egen låtskriver! Det er noe som jeg har drømt om hele livet. Endelig er jeg i gang, og musikken blir bare viktigere for meg. Jeg har veldig lyst til å synge for publikum rundt om kring. Det er jo det som er drømmen. Jeg vil være en artist som lager musikk, og som holder konserter. Nå føler jeg meg litt nærmere den drømmen. For jeg lager musikk, og merker at dette gjør meg veldig godt. Så var det jo utrolig gøy å få en slik flott respons på min opptreden for noen uker siden. Å få se at min musikk berører mange mennesker, er virkelig noe som gleder hjertet mitt.

Det er lov å jage etter drømmer! Etter hvert som livet har gått fremover, så har ikke tiden vært moden for min musikk. Men nå er jeg endelig på et sted i livet hvor det føles naturlig og riktig. Gradvis har jeg blitt tryggere på meg selv. Og jeg har gitt meg selv lov til å musiker. Det føles veldig befriende for meg personlig. Akkurat nå så venter jeg på en avklaring angående støtte for prosjekt plateinnspilling. Det er spennende for meg, og jeg håper på positivt svar. Dersom det ikke går gjennom denne gangen. så skal jeg ikke gi opp! For neste mål for meg nå er å utgi egen plate!

Det viktigste for meg nå, er å produsere masse musikk. Så må man finpusse på låtene, og finne de beste. For det skal føles helt rett. Jeg vil ikke utgi noe som jeg ikke er helt fornøyd med. Selvsagt kommer jeg alltid til å være litt kritisk. Men det skal likevel være en viss standard på låtene som jeg gir ut til publikummet mitt. Det er viktig for meg som låtskriver og musiker. Dette er så spennende! Jeg elsker å jobbe med musikken min. Det gir meg en svært etterlengtet mestringsfølelse!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg