Jeg er stolt og glad!

Nå har jeg virkelig fått mine nye låt på hjernen. I hele ettermiddag så har den summet inni hodet mitt, og jeg har sunget mange ganger. Det er så utrolig kjekt å kjenne at den virkelig sitter, og at jeg er så inderlig fornøyd med hvordan den ble! For en jobb vi har gjort de siste ukene. Det er så herlig å kjenne på mestring, og se hvordan andre mennesker blir berørt av mine låter. Vi valgte å spille den live for de andre i musikkgruppen i dag. Det ble tårer, og det ble så mange fine tilbakemeldinger.

Jeg gleder meg som et lite barn til å la det komme ut i offentligheten. Det er så utrolig stas for meg, og jeg klarer ikke å slutte å smile i dag. Herlig følelse i hele ,og det har jeg så godt av. Min magefølelse er veldig god, og akkurat denne teksten ble så viktig for meg å løse på en god måte. Det er en sterk og personlig tekst, men jeg ønsket å ikke ha den altfor tung i melodien. Så det ble en skikkelig fin rytme, og jeg digger låtskriving når det faktisk ender så bra. Beklager selvskrytet i dette innlegget, men jeg er så vanvittig glad!

Å gi ut min egen musikk, er den ultimate drømmen som jeg har båret inni meg hele livet. Når jeg ble spurt på skolen om hva jeg ville bli, så var det sangerinne/artist. Hele livet så har det ligget inni meg, og bare ventet på at jeg skulle slippe låtskriveren i meg løs. Nå er jeg skikkelig fornøyd med det som er laget, og håper at vi kan få til mange fine låter fremover. Når man blir glad, så bobler jo man over av positiv energi. Da blir det mer selvtillit, og jeg kan våge enda mer.

Herlighet, som jeg gleder meg til dere får høre musikken min!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg