Jeg er stolt!

Det er godt å kunne kjenne at man er stolt. For jeg jobber hardt og målrettet med mine kanaler. Og noen ganger så føler man jo at ingenting skjer. Men så kan plutselig uventede ting skje, og man ser en løsning der framme. For meg så er det veldig viktig å kunne være stolt av meg selv. For jeg har faktisk fått til masse selv om livet har vært utfordrende for meg. Smilet mitt er på plass, og jeg koser meg nå. For det er så kjekt å kunne vite at man er på riktig vei i livet! Ting føles veldig bra for øyeblikket, og den gleden skal jeg ta godt vare på!

Denne dagen skal jeg bruke fornuftig. Det skal bli både hvile, aktivitet og litt jobb. For man er alltid på jobb når man er blogger/influencer. Jeg trives veldig godt med denne livsstilen. For jeg legger opp rutinene mine selv, og har fleksibel arbeidstid. Jeg vil også kose meg sammen med familien min. Men min kjære drar på jobb allerede i ettermiddag, så uken vår begynner liksom allerede i dag. Jeg håper at Du koser deg i dag, og samler energi til uken som kommer. Noen har nok allerede tatt påskeferie, mens andre må jobbe. Sånn er det jo, og jeg skal selv jobbe store deler av påsken. Det går fint.

Gleder meg til noen rolige timer sammen med mine kjære nå! Så ha en flott søndag, og så blogges vi igjen til kvelden!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg