Jeg er supergira!

Deilig å være i gang på kontoret mitt!

For noen herlige dager dette har vært! Jeg trengte virkelig å få påfyll av positiv energi, og også en bekreftelse på at jeg er på riktig vei. Det fikk jeg i bøtter og spann, for å si det sånn. Jeg sitter her hjemme i Mandal, og er så motivert for å fortsette med det jeg gjør. Det er ikke til å stikke under en stolt, at den prisen jeg fikk i Tromsø betyr masse for meg personlig. Det handler ikke om kun om at jeg fikk pris. Men jeg føler at den jobben jeg har gjort, bærer frukt og tar meg videre i livet. Nå handler det aller mest om å opprettholde aktiviteten på mine kanaler, og sørge for at dere får komme nærmere innpå hverdagen min gjennom bilder og tekst.

Å finne sin plass i livet, er ikke alltid det enkleste. Men jeg føler endelig at nå skal det gå bra med meg. Det er viktig for meg å ha konkrete mål, og jeg skal slutte med veike unnskyldninger. Jeg har kjent på en stolthet det siste døgnet, og jeg har blitt så rørt av alle de fine ordene. Føttene mine er godt plantet på jorda. Men jeg våger å være mer konkret i mine mål. Det er godt å kjenne på. Å være sammen med så mange damer i helgen, var et spennende prosjekt. Men jeg ble så glad for å kjenne på den varme atmosfæren, og den kjærligheten som vi viste hverandre. Rausheten var skikkelig tilstede, og vi ble så godt kjent.

Jeg er glad for all den kunnskapen som jeg fikk, og alle opplevelsene. Det har ikke vært en tung mandag for meg. Nei, jeg har virkelig kjent på en skikkelig god følelse i kropp og sjel. Det er jeg så glad for! Men jeg kjenner at det skal bli godt å legge seg litt tidlig i dag! For i morgen kommer en ny dag, og den er ganske så hektisk på formiddagen. Ha en skikkelig fin kveld, og sov godt i natt ! Ta godt vare på deg selv, og de som du er glad i! Tusen takk for at du leser!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat; wencheblogg

8 kommentarer
    1. Hei Wenche!

      Ville bare si ifra at du ser virkelig flott ut uten/med lite sminke! Dette burde du fortsette med!

      Ønsker deg en fin dag videre!

    2. Hei Wenche!
      Kjempeflott å lese at du er inspirert og gira. Jeg har siden Tromsø-turen lest litt på bloggen din, da jeg tilfeldigvis fant deg via en hashtag på instagram (er selv fra nord-norge). Synes du har en flott personlighet og fortellerstemme, fortsett med det! 🙂

      Men jeg må bare få sagt det: håper du finner vegen bort fra dårlige mennesker i livet. La deg ikke utnytte, og bruk heller pengene dine på å utvikle fortellerstemmen din videre. Det er ikke utelukkende positivt å bli forbundet med en viss ex-blogger som har opptrådt på en måte som mange ikke synes noe om. Pass på deg selv, du er verdt mer enn slike mennesker. Håper du kommer deg vekk fra den dårlige påvirkningen og står på egne bein snart, jeg skal iallefall stå ved din side og støtte deg når det skjer!

      Klem fra Mari.

    3. Hvordan tar bloggen deg videre ? Hvordan ser tallene din ut? Hvor mange følgerne må man ha for å tjene penger på blogg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg