JEG ER TILBAKE!

Heisann!

For å være helt ærlig, så hadde jeg ikke trodd at dette ville skjedd. Men her er jeg. Tilbake på bloggen min igjen. Etter å ha vært borte , så er det ganske så rart å skrive til dere igjen. Men sannheten er at jeg nå har savnet det ganske lenge. Det tok først litt tid å venne seg av å bloggen, og det føltes i grunnen veldig deilig. Når jeg nå velger å starte forsiktig opp igjen, så er det av flere grunner. Den aller viktigste årsaken nå, er at jeg trenger å ventilere mine tanker og følelser. Skrive om de tingene som ligger hjertet mitt nærmest, og som jeg føler for å dele med dere.

Jeg har alltid hatt en sterk formidlingstrang, og kanaliserer mye av det i musikken min. Men likevel så holder liksom ikke det helt. I forkant av denne oppstarten, så har jeg tatt noen veldig viktige valg angående bloggen. Dette er en hobby. Og jeg har ikke store ambisjoner om å bli en stor influenser. Jeg er ikke ute etter å klatre på listene, eller å få kommersielle oppdrag. Nå vil jeg kun fokusere på skrive gleden min, og poste innlegg når jeg selv ønsker det. Ikke en fastlagt publiseringsplan. Så håper jeg at dere likevel kan ha glede av å lese mine innlegg når de kommer. En av de viktigste årsakene til at jeg sluttet å blogge, var mitt eget forventningspress. Jeg hadde malt meg selv inn i et hjørne. Dit vil jeg ikke igjen!

Det har skjedd en del i livet mitt siden jeg oppdaterte denne bloggen sist. Jeg har kommet i gang med å spille inn min aller første plate, og vi er snart halvveis i prosessen. Etter at jeg slapp min aller første singel i januar, så ble jeg kontaktet av Fajo Music. Så gøy at det ble en promo kontrakt med plateselskap på min aller første plate. Det er en krevende prosess å spille inn platen, da jeg virkelig har laget nære og personlige tekster. Likevel ser jeg veldig frem til å kunne slippe platen på nyåret. Musikken tar masse tid hver uke, og jeg jobber sammen med mitt eget band. Det blir en plate hvor jeg synger på dialekt, og det er kun min egen musikk.

Familien min har det fint, og ungene vokser til. Det er godt å se at de blir eldre, men samtidig litt rart å se hvordan de vokser. Min mann kjører fortsatt lastebil, og er borte i ukedagene. Dermed har jeg hovedansvaret her hjemme, og det fungerer bra. Mye av tiden min går også til å trene. Jeg kom meg i gang med en livstilendring i oktober 2020,og har hatt betydelig vektnedgang siden da. Det er så viktig for meg å kunne være i en så bra form som mulig. Heldigvis har treningen virkelig gjort meg godt, og formen er mye bedre. Alt i alt så har jeg det veldig bra nå, og jeg har et bedre utgangspunkt rent helsemessig!

Jeg vet at bloggen ikke har vært borte så veldig lenge egentlig. Men for meg så føles det lengre. Det er godt å være i gang igjen her på bloggen, så jeg håper at du koser deg her! Gi meg gjerne en tilbakemelding på sosiale medier, og koselig om du har lyst til å henge med videre! Jeg gleder meg til å skrive her fremover! Ta godt vare på deg selv, og husk at du er verdifull!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg