JEG ER TOM OG TRIST!

 

God kveld!

Noen ganger så skulle jeg ønske at det fantes en knapp som fikset alt. Som man bare kunne trykke på, så forsvant alt det som var tøft og vanskelig. Sånn at man fikk puste ut, og ikke hele tiden måtte være så sterk. Men sånn er det ikke, og jeg må finne løsningene på en annen måte. Sammen med min kjære, så jobber vi hver dag for at alt skal være bra. Det er likevel sånn at hverdagen vår inneholder oppturer og nedturer. De siste dagene så har det røynet på hos meg, og tårene sitter løst. For noen ganger finner man ikke svaret så lett, og da blir jeg ganske stresset og uvel.

Det er ikke mulig å dele alle detaljer med dere, og jeg skjønner at noen da blir frustrerte. Men min blogg gjenspeiler min hverdag, på godt og vondt. Akkurat nå, så er det ikke så lett. Faktisk så er det vondt. Men jeg er så heldig som ikke er alene. Ekstra godt å være to i slike perioder som dette. Jeg vet at min styrke trengs nå, men likevel føler jeg meg tom. Det er en følelse som jeg ikke liker ,og som kan skremme meg skikkelig. Vi tar en dag om gangen, og så kommer vi nok frem til noen gode løsninger på denne utfordringen også. Det tar tid og krefter, men jeg vet jo at ting ordner seg alltid.

Man skal ikke være redd for å snakke om følelser. Jeg velger derfor å dele det med dere. Når jeg tømmes for positiv energi, så blir det tårevått og tomt. Men så vet jeg at kreftene kommer tilbake. Og jeg elsker familien min over alt på denne jord. Selvsagt skal vi komme styrket gjennom denne perioden. Å snakke om nedturer, er kanskje ikke helt stuerent hos alle. Men ingen går gjennom livet, uten å møte på noen heftige runder. Og da gjelder det å stå sammen. Vi voksne skal finne de løsningene som vi trenger. Det er vår jobb, og vi tar denne utfordringen også.

Klem fra Wenche

6 kommentarer
    1. Du “står ‘an over” denne gangen også. Bruk sang og musikk..hvilket betyr at om du sliter, så skal du bruke muntre toner. Enkelte som depper, graver seg ned med trist og melankolsk musikk, og det blir man verre av.
      Og her skal du kun dele det du føler for, så om noen blir frustrerte fordi nysgjerrigheten ikke tilfredsstilles, så blås i dem.

      Du vet…du skal få en dag i morra 🤗. God bedring og klem til deg. ❤️.
      ( Flaks at coronareglene ikke gjelder her, – man kan klemme som bare det)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg