Jeg er tullete!

God kveld!

Jeg har kost meg i dag, og har en god følelse i kroppen min. Men jeg kjenner at jeg er trøtt, og at jeg trenger en rolig helg sammen med mine kjære. Noen ganger blir jeg tullete, og kan oppføre meg litt sånn rart. Jeg har en tendens til å lage situasjoner som andre ler av. Det er bare sånn der er, og bildet overfor viser det ganske så godt. Det handler om å ikke ta seg selv så utrolig høytidelig! Jeg elsker latter og moro. Det trenger jeg i min hverdag. Så dersom jeg er i godt humør, så blir det litt livlig. Å le er veldig viktig for oss alle sammen. Det må vi gjøre ofte!

I dag hadde vi det veldig koselig på musikken, og der var noen nye på besøk også. Det ble en skikkelig kjekk formiddag, og latteren satt løst. Vi byr på oss selv på godt og vondt. Jeg koser meg, og det ble mye slagverk på meg i dag. Det passet meg perfekt i dag, og jeg fikk lært masse nytt. Med smilet på plass, og en småfrekk kommentar iblant. Det løste seg på en fin måte. Vi var en fin gjeng , men jeg savnet noen av de faste som går deg sammen med meg. Håper at de kommer neste uke!

La oss våge å være litt gøyale iblant, og være litt tullete noen ganger! Jeg har så behov for å ha det kjekt i hverdagen, og ikke alltid være så alvorlig hele tiden. Når jeg velger å dele et tullete bilde av meg, så er det fordi jeg ønsker å vise frem «hele» meg. For jeg er så mye mer enn angst og traumer. Jeg er meg på godt og vondt. Det må være lov! Ha en fin kveld, så prates vi igjen senere i kveld !

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, YouTube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg