Jeg er visst anmeldt!

God morgen!

Jeg er klar til å komme meg i gang med ny uke, og som dere vet så har jeg nok av planer. Men vi får ta en dag om gangen, og ikke gripe over for mye om gangen. Der vil alltid være noe som jeg ikke rekker, så det betyr bare at listen er for lang.Jeg har fortsatt en vei å gå der altså. I tillegg så legger jeg merke til at mennesker der ute faktisk leter etter feil som de kan ta meg på, så livet er herlig dere! Vel, jeg gjør så godt som jeg kan, og noen ganger trår jeg feil. Glemmer man å skrive reklame en gang, ja så  bruker faktisk folk tid på å melde meg til Forbrukertilsynet. Det fikk jeg en melding om i går kveld, så ok da har jeg gjort en feil da, og det kan jeg glatt erkjenne. Det var en story på Instagram, hvor jeg glemte å skrive reklame. Det ble selvsagt fjernet av meg umiddelbart. Fantastisk å se at noen faktisk følger så intenst med på hva jeg driver med. Vel, jeg skal være forsiktig fremover. Huske på alle de reglene, og selvsagt ta det på alvor. Blir bare litt matt over at det kan være nødvendig for folk å være så ekstremt pirkete. Men feil er feil, så den er grei!

For meg som en liten blogger, så er det litt uventet at “storebror” virkelig følger med argusøyne på mine ting.  Det gjør meg bare mer skjerpet, sånn at jeg ikke kommer i trøbbel. Vil jo ikke det, men alle kan faktisk gjøre feil en gang i blant. Så nå får jeg se om der kommer et brev i posten til meg, og hva jeg må svare for der. Jeg er flink pike, og skal forholde meg til reglene. Så har jeg lært litt litt ekstra av dette, og tar det med meg videre. Blir nok ganske opphengt i å gjøre alt rett i tiden som kommer, så flink pike genet fikk ny næring denne gangen. Vel, jeg lar ikke dette ødelegge mitt arbeid på noen som helst måte, og har pågangsmotet på plass! Faktisk ,så trigger det meg bare til å gjøre en enda bedre jobb på alle områder. En liten glipp, og da blir man tatt. Sånn er det visst, og der fikk jeg meg en liten overraskelse gitt! Jeg skal komme meg i gang med dagens oppgaver, og så blir det nok en kjempefin start på uken!

og til deg som tok meg på “fersken”: Beklager, jeg legger meg flat. Du fant en feil, og det har jeg tatt konsekvensen av, og fjernet det! Ønsker deg en god dag!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Leste et innlegg på VG i går om bloggere som ikke hadde merket sin IG story med reklame da di var på norgestur etter å ha fått sponset et hotellopphold. Så alt blir tydeligvis lagt merke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg