Jeg får så mye kjærlighet!

Det har vært noen veldig fine uker. Jeg er så glad og takknemlig for alt som skjer rundt meg for tiden. Det er så mye kjærlighet og støtte fra de som er rundt meg, og som følger meg gjennom hverdagen. Det er rørende når man leser alle kommentarer som kommer til meg. Det er noe som jeg tar inn i hjertet mitt, og som hjelper meg veldig. For det er jo ikke slik at livet går på skinner. Men jeg klarer meg veldig fint for øyeblikket, og det er takket være støtten som jeg mottar. Når jeg får så mange gode ord, så gjør det sterkt inntrykk på meg. Det er veldig kjekt for meg å se at lesertallene er gode, og at flere abonnenter kommer jevnlig på Youtube!

Jeg byr på meg selv, og det er spennende å se hva man får tilbake. Det er selvfølgelig noen som ikke liker meg, men de er i fåtall. Og jeg velger å fokusere på det som er positivt for meg. Da kommer jeg meg videre i min hverdag, og jeg føler meg ikke så alene. Jeg har gode venner som støtter meg, og jeg er så glad i dem. Det handler om at vi respekterer hverandre, og godtar ulikhetene som er. Nå føler jeg meg enda tryggere på at jeg er på riktig spor. Det handler om summen av mange ting. Men jeg trenger denne tryggheten inni meg. For noen ganger så er det skummelt å være meg. Jeg har kommet en veldig lang vei, og det er deilig å endelig føle at motbakkene ikke er så lange.

Takk for at Du faktisk gidder å følge meg på mine kanaler! Jeg er svært takknemlig for at Du faktisk bruker din tid på det som jeg skriver eller filmer. Jeg gleder meg skikkelig til å fortsette med min jobb, og er klar for å videreutvikle mitt konsept!

2 kommentarer
    1. Og nå fant jeg deg inne på Topp100-lista, rett nok på plass 100, men det er jo den lista bloggerne gjerne bruker for å måle fremgang (= antall lesere). 🙂 Det er jo bra jobba, for da blir man mer synlig.
      Lykke til videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg