JEG FÅR TETT OPPFØLGING!

God kveld!

Dette har vært en innholdsrik dag for meg. Jeg har kommet i gang med trening, og vært i møte hos Frisklivssentralen. Der ble jeg møtt av en flott dame, og vi hadde en fin samtale i nesten en time. Vi gikk gjennom mine helseutfordringer, og fikk kartlagt hva de kunne hjelpe meg med i tiden fremover.

Jeg kommer til å få tett oppfølging på kosthold. Det blir fast samtale en gang i uken. Da skal vi prate om hvilke matvarer jeg skal bruke, spisemønster og få oppbakking når det blir tunge perioder. Hun har tett kontakt med sykehuset, og kan få kjapt svar på ulike spørsmål angående ernæring.

Jeg kan også bli veid der, men det skal vi ikke ha i starten. Nå er det fokus på gode treningsrutiner, og et sunt kosthold. Kjenner at det er mentalt krevende akkurat nå. Men jeg er motivert til å gjennomføre endringer. De første stegene er tatt, og det har gått bra. Koste meg på trening, til tross for harde tak.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg