Jeg fighter meg fri!

Herlighet, for en prosess jeg er midt inni akkurat nå! Det føles som om jeg river ned den ene stengselen etter den andre inni meg. Jeg kjenner på en slags frihet, som er helt ny for meg. Det er kanskje ikke så lett å forstå, men det er sterke følelser i sving hos meg. Og jeg merker at nå skjer der endelig positive endringer i mitt tankesett. Det gjør meg både glad og redd på samme tid. For det innebærer jo en slags endring , som jeg også må bli kjent med.

Det er masse jobbing for tiden, og jeg bruker tid på å tenke. For jeg ønsker å henge med i denne prosessen. Det er utrolig godt å rive ned noen murer, og klare å se en ny fremtid langt der framme. Nå våger jeg mer, og jeg føler meg sikker på at jeg har valgt riktig vei. Jeg kommer til å ta en dag om gangen. Men jeg skal tillate meg selv å faktisk tro på meg selv. For dette føles endelig helt riktig, og det skal jeg jammen meg glede meg over. Livet kommer ikke med bruksanvisning.

For hvert steg jeg tar, så åpner det seg nye muligheter! Det er godt å tenke på. Jeg liker å ha høye ambisjoner. For da må jeg jobbe meg fremover hele tiden, og ikke sovne på post. Jeg kan bli sliten noen ganger, og føle at ting går for sakte. Men da skal jeg minne meg selv på det jeg har lært. Der finnes ikke noen snarveier til suksess! Og jeg har tenkt å oppleve min egen suksess en gang der framme. Bare vent og se!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg