Jeg fikk full jubel, og heiarop!

Herlighet, for et adrenalinkick det er å stå på scenen! Jeg simpelthen elsker det, og jeg blir tryggere for hver gang. Det er så stas når man virkelig ser at publikum blir grepet av det du formidler. Og etter hver eneste sang, så kom der full applaus og heiarop fra salen. Fremmede mennesker oppsøkte meg i pausene, og jeg fikk så mange klemmer og fine ord. Jeg ble så glad, og stolt over det jeg faktisk klarer å få til. Enda en gang har en opptreden virkelig gått bra, og jeg føler meg så hjemme på den scenen.

Det er noe som skjer med meg når jeg entrer podiet. Da er jeg så fokusert på den oppgaven som ligger foran meg, og jeg gjennomfører planen min på strak arm. Musikerne og jeg fungerte så fint sammen, og vi gjorde akkurat sånn som vi hadde planlagt det. Vi måtte faktisk finne en ekstra låt, for de ville ha mer av oss enn det vi var forespeilet på forhånd. Så på kort varsel valgte vi en av mine låter, og startet hele dagen alene på scenen.

Musikk berører mennesker på en utrolig sterk måte. Og jeg ble svært rørt over alle de flotte tilbakemeldingene som vi fikk i dag. For meg så vokser tryggheten, og jeg kjenner på en deilig mestringsfølelse. Jeg vet at det kreves hard jobbing for å lykkes på lang sikt, men det skal jeg jammen meg klare. I dag sitter jeg her hjemme, og har en veldig god følelse i kropp og sjel. Publikum likte musikken min, jeg gjennomførte uten problemer og alt gikk slom planlagt. Kan man ønske seg mer?

Tusen takk til alle dere som heiet på meg i dag! Det betyr så mye for meg å kunne kjenne på denne støtten fra dere. Nå koser jeg meg hjemme i kveld med verdens beste samvittighet, og er så fornøyd. Snakkes igjen om et par timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg