JEG FIKK GAVE!

 

God kveld!

Jeg er en skikkelig heldig dame. For jeg har en ektemann som virkelig passer på meg, og har omsorg for meg. I dag fikk jeg en overraskelse, da han kjøpte ny blender til meg. Ikke har jeg bursdag, og jeg visste ikke at han ville gi meg det nå.

Nå er det sånn at jeg forsøker å spise sunnere i hverdagen. Har da forsøkt meg litt på smoothie, men vært frustrert over utstyret her hjemme. Nå skal ikke det være et problem lenger, da han gav meg den som visstnok var blant de aller beste på markedet.

 

Det blir garantert masse smoothie i dagene som kommer! Jeg har gitt den en fin plass på kjøkkenbenken, og er så fornøyd. Dette var en fin gave, som jeg ble veldig takknemlig for. Fikk handlet inn masse bær og frukt på matvarehandel i dag, så jeg er klar!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg