Jeg fikk spillejobb!

God kveld!

Jeg ble så glad i går kveld, for da ble det klart at jeg får lov til å fortsette å ha spillejobb på Tiedemands Cafe her i Mandal! Det betyr at min “prøveopptreden” på lørdag var vellykket, og de ønsker at jeg skal fortsette å spille hos dem. Jeg er klar til ny spillejobb førstkommende lørdag, kl 14-16! Dette er så kjekt, og jeg gleder meg veldig til å gjøre det igjen. Herlighet, der er så mange ting som plutselig skjer i livet om dagen. Det er så spennende å endelig komme i gang med musikken, og faktisk være en artist som spiller på utesteder.

Dette er så verdifull erfaring for meg, og jeg får lov til å vise meg frem her i Mandal. For meg så er det viktig, og jeg kommer nok til å få godfølelsen denne gangen også. Jeg ble så rørt da jeg leste kommentarene under annonsen i går kveld. Så herlig å høre at gjestene koste seg forrige lørdag, og at de anbefaler meg. Nå skal jeg komme i gang med enda mer øving, og finne flere låter som kan passe inn til anledningen. Dette er skikkelig moro, og hele meg blir fylt opp av mestring og forventning. Jeg skal ta godt vare på denne muligheten fremover.

Den som intet våger, intet vinner. Det har nok en gang vist seg å være riktig. Man må komme seg ut av komfortsonen noen ganger, og bare la det stå til. Jeg har fått komme i gang med min drøm, og musikken blir bare mer og mer viktig for meg personlig. Jeg har mange bein å stå på, og må nå finne en balanse. Jeg ønsker jo ikke å bli så utmattet hver eneste gang. Jeg tror det var mye spenning i kroppen min forrige helg, Nå vet jeg hva jeg går til ,og er roligere på det. Da trenger ikke kroppen bruke like mye energi, og jeg får forhåpentligvis en fin søndag også.

Tusen takk til alle der ute som heier på meg, og som hjelper meg videre i min hverdag! Dere skal vite at jeg leser alle meldinger, og jeg forsøker å svare alle sammen så kjapt som mulig! Ha en fortsatt fin kveld, så snakkes vi igjen litt senere.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

2 kommentarer
    1. Så fantastisk! Og så gøy! Da må jo vi jentene fra Hverdagschat snappen komme å se deg en gang 😉 Masse lykke til neste lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg