Jeg fiksa slagverk og sang!

Herlighet, for en kjekk kveld jeg har hatt! Det har vært noen herlige timer utendørs ved Skateparken i Mandal sentrum i kveld. Jeg har vært delaktig med sang, og jeg har debutert offentlig på slagverk! Jeg har aldri tidligere spilt slagverk andre steder enn inne på den trygge og gode musikkterapien. Men i kveld så gikk vi alle sammen utenfor vår egen komfortsone, og gav gass foran ungdommer og publikum. Frelsesarmeen var ansvarlig for dette opplegget, og de ønsket å spre glede og positivitet for ungdommene i byen.

Jeg elsker å være med på slike ting som skjer her i byen. Og jeg fremførte tre av mine egne sanger, pluss at jeg sang duett på Shallow. I tillegg til å spille på slagverk på fire andre låter. Så jeg fikk virkelig kost meg masse med musikken i kveld. Jeg er stolt over egen innsats, og av hele gruppen som fremførte sanger. Det er ikke alltid like enkelt å opptre på denne måten utendørs, men det gikk overraskende fint for oss alle sammen.

Nå var det utrolig deilig å komme hjem til min kjære, og vi har spist veldig sen taco. Men vi må jo opprettholde tradisjonene her i huset. Så taco måtte lages, selv om det ble ganske sent. Min kjære mann er kommet hjem for helgen, så da er det godt å kunne slappe av sammen med ham her hjemme. Jeg kjenner at det har vært noen timer ute i friskt høstvær, men det har vært veldig koselig. Så takk for at jeg fikk delta, og jeg håper vi finner på flere ting etter hvert! Ha en fin kveld, alle sammen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg