Jeg finner ikke roen!

Jeg må bare innse at akkurat nå, så har jeg ikke den tryggheten som jeg trenger på musikkterapien. Det er så vanskelig å beholde konsentrasjonen, og jeg blir irritabel og utålmodig. Jeg er ikke så stolt over akkurat det, og jeg forsøker å jobbe meg gjennom det. Men jeg har nå valgt å prate åpent om dette med lederne. For jeg trenger litt ekstra rammer rundt meg selv. Heldigvis så er det flotte mennesker, og de tar godt vare på meg. Det er lov å si ting til dem, og så forsøker vi å finne en løsning sammen.

For min del så har det rett og slett blitt for mange endringer på en gang. Da har jeg mistet den gode følelsen, og så stresser jeg litt vel hardt med å finne den igjen. Her må jeg bare stå i det, og la tiden jobbe med meg. Sånn har jeg det akkurat her og nå, men det kan bli bedre snart. Det er bare viktig å at jeg ikke gir meg nå. Det er så kjedelig når jeg må gjennom sånne prosesser i hverdagen, og det suger energi. Så her og nå så må treningen gi meg masse positiv energi slikk at jeg klarer å stå i det over tid.

Man skal ikke forvente at ikke noen ting endres underveis. Så jeg må lære meg å takle endringer på en bedre måte. For livet er i en evig endring, og det er sånne ting vi vokser på. Så jeg skal fortsette med musikken, og jeg skal overvinne disse utfordringene. Jeg er så glad i den plassen egentlig, så dette er ganske sårt for meg å erkjenne. Men jeg vet at ting kan endre seg fort. Man må innse alvoret, og akseptere situasjonen sånn den faktisk er.

Jeg håper at ting ordner seg, og at jeg kan klare å komme meg videre. Ha en fin kveld alle sammen, så prates vi igjen om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg