Jeg flyttet meg!

God morgen!

Det var deilig å rigge seg til ved min egen kontorpult igjen i går formiddag. Jeg har i en periode vært i stuen, men det fungerer ikke sammen med hjemmeskole. Så da kunne jeg trekke meg litt tilbake, til mitt lille kontor i gangen. Det føltes veldig godt. Selvsagt er jeg tilgjengelig for ungene, men vi sitter ikke ved samme bord. Det ble for intenst, og jeg bråker visstnok veldig når jeg skriver. Vi ønsker å redusere antall diskusjoner her hjemme, så da finner vi ulike løsninger som passer vår familie.

Jeg elsker å ha et fast sted som tilhører jobb. Det forteller hodet mitt at nå skal du gjennomføre arbeidsoppgaver. Å sitte her i fred, ja det må jeg få lov til å nyte litt. Vi er nokså vare for hverandres lyder, så dette er nok den beste løsningen for oss. Disse ukene har virkelig lært meg mye. Det er en del ting som vi må jobbe med, etter at denne perioden med hjemmeskole er over. For relasjonen mellom meg og minstemann, har vært ekstrem intens og utfordrende. Heldigvis er jeg en mamma som aldri gir meg.

Kontorpulten har jeg virkelig savnet, så nå er jeg virkelig godt fornøyd med min egen løsning. Litt avstand til hverandre, vil nok gjøre dagene enklere. Familieliv er krevende til vanlig, og vi har nok blitt satt på prøve her hjemme. Nå skal jeg derfor fokusere på jobb når jeg sitter her ute i gangen, og forsøke å holde fokuset på det jeg faktisk skal gjøre. Deilig å være tilbake til normalen, på akkurat dette området!

Ønsker dere alle sammen en fantastisk fin lørdag! Kos dere masse, så snakkes vi igjen her i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg