Jeg fokuserer på det positive i hverdagen!

Jeg velger helt bevisst å fokusere på det som er positivt i mitt liv. Det er den eneste måten for meg å komme videre på. Jeg har valgt å ta nye steg videre i livet mitt nå, og det føles veldig riktig. Det handler ikke om at alt vondt er forsvunnet. Men heller det at jeg har valgt å legge lokket på. Det er ikke så mye mer jeg kan få gjort når det kommer til fortiden. Men der finnes utrolig mange muligheter for meg lenger framme. Da er det riktig av meg å flytte fokuset fremover.

Faktisk så føles det utrolig deilig, og jeg har mer energi til å gjøre ting. Tungsinnet får ikke lov å ta så stor plass i meg. Når det kommer frem iblant, så aksepterer jeg at det kommer. Da kan jeg komme meg ut av det igjen ganske kjapt. Men jeg er blitt bedre på å la gamle ting ligge. Vi trenger ikke å dra oss selv ned i dritten hele tiden. Jeg har tatt i mot hjelp i 9 år allerede. Nå skal vi jobbe meg sterkere, og hjelpe meg videre!

Det er faktisk ganske skremmende å merke hvor mye av min energi som har blitt brukt på det negative. Men jeg vet også at det har vært helt riktig og helt nødvendig å få hjelp. Gleden som jeg kjenner nå, er virkelig overraskende stor og omfattende. Jeg er så heldig som endelig kan slippe ned skuldrene, og vite at vi klarer oss fint. Noen harde dager kommer uansett hva man gjør, og det er helt naturlig. Men alt i alt så er det bedre enn på lenge.

For meg så er det en stor lettelse! Det har vært altfor mange tunge innlegg på denne bloggen. Men jeg har virkelig hatt et stort behov for å kunne formidle tanker og følelser med Dere. Så jeg kommer til å fortsette med bloggen, og der kommer innhold som jeg håper at Dere liker!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg