Jeg fokuserer på det positive i livet!

Jeg er blitt mye mer bevisst på hva og hvordan jeg bruker min energi. Det er veldig viktig for meg å ha et positivt fokus. For jeg vil minne meg selv på at livet er ganske deilig å leve! Jeg er heldig som har en flott ektemann, og to nydelige barn. Vi har det trygt og godt i hverdagen vår. Og sakte men sikkert så begynner livet mitt igjen for alvor. Det føles som at jeg har våknet opp fra en veldig tung dvale. Men nå er jeg klar for å ta nye steg. Og jeg forsøker å ta små steg om gangen. Det har jeg lært er det beste. For det er ikke alltid at innsiden følger med utsiden. Da er det lurt å roe seg ned litt, og vente til kropp og sjel er samkjørt.

Det er kjekt å kunne smile og le igjen! Det er ikke alle dager som er like enkle, men sånn er livet for oss alle sammen. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men nå føles det godt inni meg. Jeg kjenner på en mestringsfølelse, og et større håp enn jeg har hatt tidligere. Faktisk så føles det som om noe vanskelig har sluppet taket i meg. Kanskje alt det fine i livet begynner nå? Jeg skal ta imot de gode dagene, og nyte øyeblikkene. Da er jeg bedre rustet til å takle de vanskelige dagene som kommer innimellom. Det er kjekt å kjenne på gode følelser. Jeg vet hva som er årsaken. Men det er ikke lett å forklare til andre.

Nå er jeg glad for alle de positive tingene som skjer i livet mitt! Jeg føler meg veldig heldig, og jeg er svært takknemlig. For dette kommer ikke av seg selv. Jeg er svært glad for all den hjelpen jeg får av venner,følgere, musikkterapien og familie. Når Dere sender meg fine ord, så putter jeg det i hjertet mitt. Da er Dere med på å gjøre meg tryggere og sterkere. Tusen takk til alle sammen! Jeg er sikker på at vi nå er på en spennende reise i livet mitt. Jeg håper at Dere vil være med på ferden!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchar: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg