Jeg fokuserer på målet!

Livet mitt er i ferd med å bringe meg videre. Det er mange ting som ligger foran meg, og som jeg virkelig gleder meg til å oppleve. Endelig våger jeg å tro fullt og helt på en fin fremtid for meg og min familie! Men det kommer ikke av seg selv. Det handler om beinhard jobbing på mange plan. Men jeg fokuserer nå på målet. På det som jeg virkelig ønsker å oppnå. Det føles veldig godt å ha konkrete målsettinger. Jeg gjør så godt som jeg kan hver eneste dag. Det kommer til å føre meg frem mot målet!

Endelig våger jeg å gå for drømmene mine fullt og helt! Det kan virke skummelt iblant, men det er så spennende. De neste ukene skal jeg fokusere på å bli enda bedre som Influencer! Sommeren skal nytes, men jeg skal jobbe hver eneste dag. For ingenting kommer av seg selv. Hele familien er med i planen min, og vi skal også kose oss i sommer. Men jeg snakker en hel dem med ungene mine. For jeg vil at de skal lære litt om hvordan man kommer seg frem til mål.

Det er kjekt å se at jeg nærmer meg målet! Veien er fortsatt lang og svingete, men jeg er på riktig vei. Jeg føler meg heldig som får god hjelp underveis, og det gjør meg enda mer fokusert og involvert. Jeg kan ofte drømme meg litt vekk, og se for meg hvordan livet kan bli etter hvert. Det motiverer meg skikkelig, og jeg vet veldig godt hva som må gjøres for å komme dit. Det handler om målrettet jobbing hver eneste dag. Jeg må fylle kanalene mine med innhold som Dere liker. Jeg gleder meg virkelig til fortsettelsen!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg