Jeg føler meg endelig verdifull!

Det er ikke alltid like enkelt å forstå meg. For jeg jobber med veldig mange prosesser inni meg hele tiden. Så jeg skjønner at utsiden ikke helt viser det hele bildet når det kommer til meg og min selvtillit. For jeg kan smile og se bra ut på bilder, men likevel ha det vanskelig på innsiden. Jeg har hatt trøbbel med selvtilliten i alle år. Det begynte på barneskolen på grunn av mobbing, og så fortsatte det bare å eskalere i mange år. Men jeg har jobbet masse med dette de siste årene. For jeg har også en verdi. Jeg er faktisk verdifull akkurat slik som jeg er! Det gjelder oss alle sammen. Jeg har kanskje tenkt det inni meg. Men det tok lang tid før jeg kunne si det høyt, og være helt enig selv,

Jeg fikk en e-post med en oppgave i den ene kvelden. Man skulle svare på en del spørsmål om hvor vi er akkurat nå, og hva jeg ønsker å oppnå om 1 år og om 5 år. Faktisk så valgte jeg å skrive akkurat det som jeg drømmer om å oppnå. Jeg har vel aldri vært så klar og konsis på hva jeg vil i livet. Og jeg valgte skrive det , og sendte det inn til Anne Brith. Det stakk litt i magen da det var gjort. For jeg gav gass, og var dønn ærlig. Endelig fikk jeg fortalt hva jeg drømmer om, og hva jeg ønsker å oppnå. Jeg følte meg sterk, og trygg på mine egne målsettinger. Det er viktig for meg å kunne stå for det som jeg vil ha, og som krever en del av meg for å kunne oppnå. Så nå skal det bli spennende å snakke med min mentor på telefon snart!

Vi kan ikke alltid gå rund grøten. Det var på tide å slippe frem de målene som jeg virkelig ønsker å jobbe for de neste årene! Og for å si det sånn så kan det bli både gøy og spennende dersom jeg klarer det! Jeg håper at Dere heier på meg!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen, WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

0 kommentarer

Siste innlegg