Jeg føler meg heldig!

Jeg har et stort formidlingsbehov. Det er noe som har blitt sterkere og sterkere jo mer tiden går. Jeg føler meg derfor heldig som har muligheten til å jobbe med bloggen og Youtube. Det høres kanskje litt rart ut med tanke på all den dritten som man får. Men jeg vet at de aller fleste liker det som jeg gjør. Da får heller resten av gjengen bare sutre for seg selv, og la vær å besøke mine kanaler. Jeg har nok ikke valgt den enkleste veien i livet. Men det er dette som føles riktig. Jeg trives veldig godt med å kunne jobbe hjemme, og samtidig være tilstede for ungene mine. Det vil ikke være særlig bra for meg å gi opp mine ting. Da blir jeg bare verre i min helse. Jeg er derfor veldig glad for at jeg nå kan fokusere på dette.

Det er kjekt å skrive innlegg til bloggen min. Jeg merker jo iblant at det kan være vanskelig å være kreativ nok. Men så løsner det på et tidspunkt, og ordene kommer av seg selv. Det er utrolig kjekt å skrive når det bare skjer helt automatisk. Da må jeg veldig ofte lese gjennom innlegget en gang til før jeg publiserer det. Jeg trenger å skrive masse i løpet av en uke. Men jeg velger å ligge i forkant med innleggene mine. For der kommer garantert noen vanskelige dager hvor jeg ikke makter å skrive noe som helst på bloggen min. Ved å ha en publiseringsplan så kan jeg lage en plan lang tid i forveien. Det gir meg en ro, og frigjør tid til å filme videoer til Youtube kanalen min.

Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke har valgt en A4 jobb. Og da vet jeg også at noen mennesker ikke liker mine valg. Men jeg må velge selv sammen med mine nærmeste. Heldigvis støtter de meg fullt ut, og jeg skal derfor fortsette med mine kanaler. Noen ganger må man ta seg tid til å snakke sammen. For jeg blir såret og trist noen ganger. Men det er mitt valg, og jeg står for det som jeg skriver. Jeg føler meg faktisk veldig heldig som klarer å drive med dette. For det er ikke så enkelt som det kanskje ser ut som. Jeg bruker masse energi. Men det trenger jeg virkelig. Livet mitt ville blitt veldig ensformig og kjedelig dersom jeg sluttet med min kanaler. Heldigvis så skal jeg fortsette! Det gjør meg glad!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg