Jeg føler meg ikke alene lenger!

Å jobbe som Influencer er et ganske ensomt yrke. I hvert fall når man er i en oppstartsfase slik som meg. Og jeg har noen ganger følt meg ensom. Men det trenger jeg ikke å kjenne på lenger i det hele tatt. For gjengen i Anne Brith Influencer Program har virkelig blitt gode kollegaer! Og nå er vi i ferd med å bli bedre kjent med hverandre. Det er utrolig motiverende for meg. Nå har jeg flotte mennesker som jeg kan diskutere jobb hverdagen med.

Jeg har valgt et spesielt yrke. Det er spennende og utfordrende for meg. Nye mål å strekke seg etter kommer hver eneste uke. Og jeg suger til meg lærdom. Det er nå jeg skal bygge et trygt fundament for fremtiden, og jeg skal klare det! Faktisk så er det en fordel for meg at livet mitt må være strukturert. For det gjør meg rå på planlegging og struktur i jobben min. Så lenge jeg har en god plan, så kan jeg få til masse i fremtiden.

Hver eneste gang jeg sitter fast, så har jeg noen som kan hjelpe meg over kneika. Det er så godt å kjenne på. Vi ønsker hverandre alt godt, og sammen skal vi komme oss fremover. Vi har ulike interesser og målsettinger, men alle har sin egen drøm. Nå kan vi få nødvendig hjelp og støtte til å nå våre mål. Det er jeg så stolt over å få være en del av!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

https://www.facebook.com/wenche.larsenpuntervold?ref=bookmarks

https://www.youtube.com/channel/UCTFQRrhrjA5aE4o-4TWR99A?view_as=subscriber

https://www.instagram.com/wenchelarsen.no/

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg