Jeg føler meg klar!

Jeg føler meg klar for nye opplevelser og utfordringer! Det er en god følelse. Og jeg kan kjenne at en del ting har sluppet taket i meg. Endelig føler jeg at det går bedre, og jeg er i ferd med å legge ting bak meg. Noen ganger har jeg tvilt på meg selv, og tenkt at jeg aldri kommer meg videre. Men de siste to månedene så har der skjedd en del fremgang. Og jeg nyter den følelsen . Nå er jeg meget klar for å nå mine mål! Jeg har kjempet hardt, og endelig ser det ut som at det løsner mer og mer for meg. For min del så handler det om en rekke ting. Og jeg kan kjenne at gleden får mer plass i meg nå.

Det er på tide å gå videre. Samle på de gode øyeblikkene, og bare være meg selv. Stole på at det faktisk er godt nok, og at jeg nå skal få komme i gang med masse kjekt. Jeg gleder meg til å se hva fremtiden egentlig bringer med seg. Har Du mange drømmer? Det har jeg. For jeg vil fremover, og jeg vil møte livet på min måte. Når jeg har bestemt meg, så er jeg jo ganske sta og målrettet. Min mentor kommer til å få en utfordring med meg. For jeg er så ivrig og utålmodig. Men det ser vi på som en positivt egenskap i denne bransjen. Langsiktig jobbing er viktig for å skape sitt eget brand. Nå er det fullt fokus på min personlige fremdrift, og det er så spennende!

Jeg har tenkt masse i disse ukene. Og jeg er så glad for at dette føles helt riktig. Magefølelsen er veldig god, og jeg tror det er sunt å være litt skeptisk iblant også. For jeg føler meg klar. Det er litt skummelt, men faktisk veldig gøy. Dere skal få være med meg på denne reisen. Og jeg gleder meg veldig til å kunne dele oppturer og nedturer sammen med Dere som følger mine kanaler. Nå skal vi ha det kjekt fremover, og vi skal glede oss over de gode tingene som nå skjer i livet mitt!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg