Jeg føler meg sterk!

Denne siste uken har vært veldig bra for meg. Jeg har tatt en del grep, og jeg føler meg så mye bedre allerede. Det er ikke så enkelt for meg å endre på rutiner og uvaner. Men jeg er på god vei, og det føles så utrolig deilig. De siste dagene har jeg fått trent bra, spist bra og halverer inntaket av pepsi max. Det siste er faktisk det som er aller mest vanskelig. Men det forteller meg bare at det må gjøres, og at jeg må kjenne på hvor sterk jeg er som holder igjen.

Kroppen min er faktisk veldig glad i de endringene som jeg nå har gjort. Det kommer til å skje utskeielser og tilbakefall, men jeg er veldig motivert for å holde meg på denne rytmen nå. For jeg trenger å være sterk! Ikke bare fordi jeg vil se bedre ut. Men jeg vil føle meg lettere, og bedre til sinns. Det er ikke bra å bli avhengig av brus, og jeg vet veldig godt at dette har gått for langt. Men jeg kjenner at motivasjonen er stor, og at jeg kjenner på en annen kontroll over egen kropp og hode.

Trening gjør underverker på hodet mitt. Mentalt sett så merker jeg en enorm forskjell. Det forteller meg at jeg trenger trening, og at det bare må prioriteres så høyt som mulig i min hverdag. Jeg får kjenne på mestring, og de tunge tankene skyves lenger bort. Det er viktig for meg å kunne få en slags bekreftelse på at jeg gjør dette riktig. Så jeg sender melding til Happybodypeople hver gang jeg har trent. Da heier de meg fram, og jeg blir enda mer motivert til å stå på.

Små endringer kan virkelig gjøre en stor forskjell. Det har jeg nok en gang fått bevist. Og jeg gleder meg til å fortsette med denne hverdagen. Jeg tror at det virkelig har gått opp for meg hvor viktig det er at jeg tar vare på kropp og hodet. Jeg skal jobbe hardt, og se hvordan dette kan hjelpe meg videre. For jeg skal fremover, og jeg skal oppnå mine målsettinger!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Kjenner selv på pepsi maxen! Klarte endelig å kvitte meg med avhengigheten, men krøp tilbake.. Har kun hatt brus i helgene for å få kontroll, men nå sniker det litt i ukene også WOPS. Trening gjør absolutt undervekt mentalt og kjenner automatisk som 10kg datt av ryggen din! Heier på deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg