Jeg forbereder en ny uke!

Jeg er i gang med å forberede neste uke. For det er veldig viktig for meg å ha en god oversikt over alt som skal skje i løpet av de neste dagene. Jeg er jo den eneste voksne her hjemme i ukedagene, så da er det litt å holde orden på. Nå er jeg jo også opptatt av å gjøre mitt aller beste på jobb,. Man merker at gnisten er tent igjen, og at jeg virkelig ønsker å komme videre i livet. Mange spennende prosjekter er under planlegging, og forhåpentligvis vet jeg litt mer i løpet av måneden. Søndag kveld brukes ganske ofte til å lage en plan, og da er det enklere å gjennomføre uken for oss alle sammen.

Når jeg ligger i forkant, så fungerer både familien og jobben aller best. Så derfor har jeg lært meg noen triks. Dersom jeg vet at vi har en ekstra travel ettermiddag, så passer jeg på å forberede en lettvint middag akkurat den dagen. Små ting som gjør hverdagen enklere. Det nærmer seg sommer, og ungene er masse ute. Så jeg får mer tid her hjemme alene på ettermiddagene. Det gir rom for litt mer egentid og hvile. Kroppen min er litt kranglete for tiden, men humøret mitt er likevel på topp! Hva forbereder Du til din uke? Hvordan løser Du hverdagen? Skriv gjerne en kommentar med gode tips til meg!

Hverdagen er viktig. Den skal være fin, og ikke altfor stresset. Jo mer jeg har klart på forhånd, dess roligere er både jeg og ungene. Dagene flyr virkelig for tiden, og jeg koser meg. Det er godt å kjenne at livet tar en vending som jeg har lengtet etter. Den muligheten skal jeg ta veldig godt vare på, og da må jo planen være fastlagt! Jeg ønsker Deg en fin søndag kveld! Bruk den fornuftig, og legg noen planer for uken som kommer!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen, WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

0 kommentarer

Siste innlegg