Jeg forbereder meg til photoshoot!

I løpet av påsken så skal jeg gjennomføre en ny photoshoot. For nå trenger jeg virkelig fine bilder til bloggen min. Så jeg har avtalt med en god venninne at vi skal ha en photoshoot i nærheten av hennes hus. For der er så nydelige omgivelser, og jeg kan skifte antrekk hjemme hos henne. Dette er like gøy og rart hver eneste gang. Men nå må jeg bare legge vekk de vonde tankene, og ha det kjekt underveis. Nå er det så nydelige vår vær ute, så det passer veldig bra å ta masse bilder nå. Jeg er i full gang med å planlegge de ulike antrekkene. Det er faktisk veldig kjekt å forberede slike ting. For jeg har masse klær som venter på å bli brukt.

Det skal bli godt å få tatt en haug med bilder. Jeg må heve kvaliteten på bildene, og det begynner med en gang. Så derfor har jeg tatt grep, og skal bruke noen timer på denne oppgaven nå¨. Så må jeg ha slike avtaler jevnlig. Herlighet så mye energi jeg har fått i kjølvannet av influencer programmet! Det er så kjekt å kjenne at gleden og det positive får lov til å fylle kroppen min. Jeg er i en fase nå hvor alt er litt uvirkelig, og ingenting vokser inn i himmelen. Det blir masse jobb for å lykkes med mine oppgaver. Men jeg koser meg veldig for øyeblikket.

Denne påsken blir spesiell på mange måter. For jeg har så mange ting som jeg skal gjøre. Og så skal jeg ikke på campingen denne påsken. Jeg blir hjemme sammen med eldstemann. Nå kjenner jeg en glede som virkelig varmer hjertet mitt. Endelig får jeg en sjanse. Det er godt at jeg er sta, og aldri gir meg!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg