Jeg fryder meg!

God kveld!

I dag har jeg virkelig vært skikkelig effektiv, og det føles så utrolig deilig! Jeg startet dagen med en god dusj, og så koste jeg meg ved sminkebordet en stund. Det var på tide å ta en del bilder, og da hadde jeg lyst til å leke meg litt med sminke Det var nemlig sånn at jeg kunne bruke et nytt øyeskygge palett, og det var noe jeg hadde gledet meg til. Jeg kjøpte nemlig Lemonade palett fra Makeup Mekka nylig, og det har så vakre vårfarger! Jeg har ikke noe som helst samarbeid, men er jo skikkelig fan av deres produkter. Jeg ble så fornøyd med dagens makup look!

Jeg koste meg skikkelig under photoshooten min i dag. Det er så rart at jeg faktisk klarer å slappe av, og bare ha det litt gøy på terrassen vår. Jeg gir blaffen i hva naboene tenker, og blir stadig varmere i trøya! Men det er lenge siden jeg har hatt det så kjekt, og virkelig følt at jeg hadde energi til det. Så formen har virkelig bedret seg, og jeg nyter hvert sekund. Etterpå har jeg jobbet med redigering av bilder, og overført dem til datamaskinen min. Jeg har jobbet med bloggen, og jeg har produsert ny podcast episode. På dager som denne, så føler jeg meg i skikkelig godt slag. Er veldig fornøyd med dagens innsats, og skal nyte kvelden!

Vi må våge å nyte de gode øyeblikkene! For min del så er de så etterlengtet. Jeg har virkelig kjent på mange følelser i dag, og sitter her med en stor takknemlighet inni meg. Jeg tar ikke noen ting for gitt, og dette har gjort meg så godt. Min onsdag ble altså en kjempefin dag. Hvordan har din dag vært?

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg